۱۳۹۷ فروردین ۱۴, سه‌شنبه

کدام سکانس از سریال پایتخت حذف شد

 1

احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار پستی در اینستاگرامش به حذف سکانسی از “سریال پایتخت” که شب گذشته روی آنتن شبکه یک سیما رفت واکنش نشان داد.

کدام سکانس از سریال پایتخت حذف شد

فصل پنجم سریال پایتخت، از اولین روزهایی که روی آنتن شبکه یک سیما رفت با انتقادهای زیادی از سوی منتقدین روبرو شد و هر روز حواشی جدیدی برای آن ساخته شد. بعد از ماجرای ایراد گرفتن از موضوع ازدواج سارا و نیکا در سریال پایتخت، تا حضور جنجالی کارمند شبکه جم در سکانسی از این سریال و ضبط بخشی از پایتخت در شمال کشور به جای ترکیه ،ماجراهایی که در چند روز گذشته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست شد و هر روز سریال پایتخت را بیشتر از روز گذشته زیر سوال برد.سریال پایتخت
حاشیه جدیدی که برای این سریال رقم خورد و صدای بازیگران سریال را درآورد سانسور سریال بود که با واکنش محسن تنابنده و احمد مهران فر بازیگر نقش نقی و ارسطو همراه بود.

واکنش احمد مهران فر به سانسور سریال پایتخت

احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت در چند فصل گذشته نیز عوامل این سریال را همراهی کرده و با رسیدن فصل پنجم باز هم نقش جذابی در این سریال دارد. این هنرمند کشورمان با انتشار عکسی از سکانس حذف شده در پخش شب گذشته سریال پایتخت لب به گله باز کرد.


حذف این سکانس از سریال پایتخت صدای احمد مهران فر را درآورد
احمد مهران فر با انتشار این عکس نوشت :تیغ سانسور پخش صدا و سیما کم بود اوج هم اضافه شد…
دمتون گرم امشب خوب دست به دست هم دادین تا تماشاگران سریال رو فراری بدین
قصه ی تکراری همیشگی
خسته نباشی مدیریت
خسته نباشی دلاور
خسته نباشی قهرمان»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم

دانلود آهنگ من دلی دوست داشتمت از مهراد جم DL New Song  Deli  –  Mehraad Jam  متن آهنگ مهراد جم من دلی دوست داشتمت هر شب تو فکرت...